pardehkaraj

ساخت وبلاگ

قیمت مهم ترین بخش خرید و فروش هر نوع وسیله و ابزاری است که شید تصویری نیز از این قائده و قانون پیروی میکند که توانسته است جایگزین مناسبی برای پرده هایی باشد که از دیرباز تا کنون مد بوده اند ( .

قیمت شید تصویری ) و یاقیمت شید رول تصویری) از واژه هایی است که در دنیای مدرن جای خود را باز کرده اند و دنیای متفاوتی از پرده هایی دارند که هیچگاه از مد نخواهند افتاد مثل فروش مدل جدید پرده های پذیرایی سلطنتی که به حداقل رسیده است و با ورود شید ها جایگاهشون متزلزل شده و رقابت شدید و تنگاتنگی بین آنها صورت گرفته است.

 توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نماید و به اکثر خانه ها راه پیدا کرده است و انتخاب تصویر مناسب به عهده خود شما خواهد بود و تنوع بصری بسیاری در این نوع کار وجود دارد که بسیار چشم نوازی دارد که حتی به دلیل اینکه از پارچه کمی در دوخت استفاده میشود.

 قیمت خیلی پایین تری نسبت به سایر رقبا دارد حتی در نوع ترک آن که در این مورد دلیل بر برتری آن میباشد که بسیار مناسب برای تمامی نقاط و لوکیشن هاست. بهترین مرکز فروش پرده ترک در کرج هستیم.

 

 

آیا درباره مشخصات فنی پرده های شید تصویری و انواع آن میدانید؟

این نوع پرده ها به صورت بالارو و در جنس های مختلف پارچه ای و سولیت، و در انواع  پرده های زبرای تصویری  ، روز و شب ، سلوئیت تصویری  و پرده شرشره (ریسه) تصویری  نیز قابل ارائه و تولید بوده و بنا به جنس در خواستی، محدودیت در عرض و ارتفاع دارند.

انواع ضد حریق پرده های شید برای استفاده در اماکن تجاری تولید و عرضه می شوند.

کلیه پرده های تصویری و شیدرول هم بصورت دستی و هم موتوریزه برقی و اتوماتیک در ابعاد مختلف با قدرت موتورهای مختلف، قابل تولید هستند.

 

زیبایی و درخشش وصف نشدنی با خاصیت تلالو نور

زمانی که از این نوع پرده استفاده میکنید شاهد خواهید بود که نوری که از پشت پنچره به پرده ها اثابت میکند منجر به رقصندگی نور و ایجاد سایه روشن بر روی نقاط و وسیله های گوناگون لوکیشن میشود و جلوه ای بسیار زیبایی برای شما به ارمغان خواهد آورد و قابلیت تنظیم نور وجود دارد به طوری که ایجاد سایه روشن از ویژگی های مهم آن میباشد. انواع پرده های شید تصویری شامل موارد زیر است:

شید تصویری دو رو و یک رو:

تصویر مورد نظری که شما برای پرده شید خود انتخاب کرده اید میتوانید به کارشناس پرده فروشی در کرج سفارش دهید که این تصویر بر روی دو طرف پرده چاپ شود که برای ویترین مغازه و فروشگاه های مختلف بسیار مناسب است که در مقابل آن نوع یک روی آن است که انتخاب هر کدام از آنها کاملا وابسته به سلیقه و کاربرد آن در مکان موردنظر شماست و دوخت و نصب آن آسان میباشد.

 

شید های تصویری ساده و تک رنگ:

شید های ساده و بدون نقش و نگار نیز در جایگاه بالایی از توجهات وجود دارد که افراد بسیاری را مثل پرده زبرا ها خاطر خواه خود کرده است که تعیین نوع آن کاملا وابستگی شدید نوع دکوری دارد که برای منزل خود در نظر گرفته اید و گفتنی است که پرده شید در ابتدا برای زیبایی و ایجاد جلوه بصری در هر حالتی طراحی و به مرحله تولید رسیده و در بازار رقابت و تجارت نامدار و شهره است از طرفی تجربه ثابت کرده است که قیمت پرده زبرا برای این دسته از افراد کاملا مهم و حیاتی است.

pardehkaraj...
ما را در سایت pardehkaraj دنبال می کنید

برچسب : قیمت شید تصویری , نویسنده : pardehkaraj pardehkaraj بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:19

 

به دلیل ارائه بهترین خدمات و رفاه متقاضیان پرده آماده در کرج در این شاخه از تجارت گسترده پرده فروشی بهترین هستیم زیرا دارای تعداد بیشماری از پرده های آماده میباشیم که در اندازه های مناسب و استاندارد هستند و از پارچه های پرده ترک در کرج دوخته شده و دارای زیباترین نقش و نگارهایی هستند که در هیچ بازار و تجارت اینترنتی مشابه آن را ندیده اید و از این نظر دکوراسیون شما را خاص و منحصر به فرد میکنیم.

پرده آماده با جلوه های بینظیری که پرده های آماده و چاپی دارند و به دلیل تنوع در طرح ها برای هرجایی قابل استفاده هستند و این امر باعث شده است که متقاضیان بیشماری به ما روی آورده و از خرید بهترین پرده آماده و چاپی رضایت داشته باشند.

برای ساختمان‌های مسکونی و یا اداری و یا هرجایی که فکر بکنید نیاز به یک پوششی دیده می‌شود و با توجه به اینکه آن پنجره در کجای منزل شما هست از اهمیت‌های مختلفی برخوردار است زیرا مثلاً داشتن دید از بیرون و یا افتادن نور آفتاب بر روی وسایل داخل امکان رنگ‌پریدگی و یا خرابی آن لوازم بشود.

پرده اتاق پذیرایی و نشیمن

اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری. در خانه‌های بزرگ هرکدام از این فضاها مشخصه خاص خودشان رادارند و فضایی مجزا. این وسط اهمیت پرده اتاق پذیرایی از همه‌جا بیشتر است؛ مهم‌ترین قسمت خانه که در دید قرار دارد و مورد قضاوت دیگران قرار می‌گیرد. در خانه‌های کوچک هم که دیگر فرقی ندارد؛ پرده نشیمن، پذیرایی و. . . همه یکی است و بااهمیت.

برای اینکه نمای خانه را با پرده‌ها زیباتر کنید، سوای جنس خاصی که برای پرده‌های پذیرایی در نظر گرفته می‌شود باید به طرح مناسبشان هم‌فکر کنید. در اتاق پذیرایی اغلب تلفیقی از سه یا چهار پرده را در قالب والان، دکور، پرده اصلی زمینه و پرده آستری آویزان می‌کنند که به لحاظ جنس و حتی ضخامت باهم متفاوت هستند.

پارچه پرده‌ این محیط، معمولاً از میان رنگ‌های کرم، شیری، سفید، طلایی با بافت‌هایی ساده یا طرحدار انتخاب می‌شود. این بسته به نوع دکوراسیون کلاسیک، مدرن، معاصر و. . . دارد که شمارا به سمت چه طرح و حتی جنسی می‌کشد اما نکته اینجاست که با چند ترفند ساده می‌توانید به پرده‌های خانه جلوه بیشتری بدهید.

 

 

برای خرید پرده آماده در کرج به کجا مراجعه کنیم؟

از جمله پرده فروشی هایی که در زمینه فروش و عرضه پرده های آماده و چاپی بهترین است و در این سالها بهترین تبلیغی که داشته کیفیت و لبخند رضایت مشتری بوده است فروشگاه پرده در کرج است که نه تنها در کرج ار اعتبار ویژه در میان شهروندان و مشتریان برخوردار است بلکه در تمام نقاط کشور شهره و به نام است که هر شخص یا شرکتی که بهترین پرده را بدون کوچکترین ایرادی در سفارش، اندازه گیری، دوخت، نصب، طراحی و بهترین اجرا را بخواهد.

پرده فروشی نیکجو را به عنوان امین و حرفه ای بودن انتخاب میکند و بدون هیچ نگرانی و در کمترین زمان ممکن کار خود را تحویل میگرد. اگر در پی یافتن پرده آماده در کرج هستید که با نوع پرده ای که ارائه میکند شما را از سایرین متفاوت کند و زیبایی دکور شما را به رخ همگان بکشد آماده خدمات رسانی به شما هستیم فاصله ما با مشتریان فقط یک تماس تلفنی است.

 

نکات مهم در انتخاب، خرید و نصب پرده آماده

  • هنگام خرید سخاوتمند باشید زیرا برای ایجاد چین مطلوب، عرض پارچه باید حدود دو و نیم برابر عرض پنجره شما باشد.
  • اگر طالب محل زندگی و خانه‌ای با نور و روشنایی کافی هستید، از پرده‌های حریر و شیشه‌ای استفاده کنید و از مدل جدید پرده های پذیرایی استفاده کنید.
  • سعی کنید پرده شما با یکی از عناصر سقف، دیوار، کف و یا مبلمان خانه هم‌خوانی داشته باشد.
  • پرده‌های پارچه‌ای و کرکره‌ای می‌توانند در کنار هم نصب شوند.
  • برای اتاق‌های خواب از پرده رومن و شید و تاریک که برای خواب و استراحت مناسب‌اند استفاده کنید.
  • بلندای پرده امری سلیقه‌ای است، گاهی پرده با زمین مماس است، گاهی ممکن است روی زمین کشیده شود یا تنها فضای پنجره را پوشش دهد، بااین‌حال پرده بلند موجب ابهت و شکوه خانه می‌شود.
  • تا جایی که مقدور است، پرده را نزدیک به سقف نصب کنید، این کار دیوار را کشیده‌تر جلوه می‌دهد و به شیک بودن اتاق کمک می‌کند.
  • پرده‌ها نه تنها زیبایی و جلوه منحصربه‌فردی به پنجره و محل زندگی می‌دهند بلکه ناموزنی و عدم تقارن پنجره‌ها را می‌پوشاند.
  • مهم‌ترین مسئله در زیبایی پرده نوع چیدمان و تناسب آن با خانه‌ی شماست، گاهی با رعایت این تناسب می‌توانید با صرف هزینه‌ی کم خانه‌ای زیبا داشته باشید.
  • برای پنجره‌هایی که در معرض تابش آفتاب هستند، پارچه‌های ضخیم انتخاب کنید، پارچه‌ی نازک مناسب پنجره‌های رو به سایه است.
  • زمانی که طرح و نقش پرده برای شما خسته‌کننده می‌شود، می‌توانید روی پرده‌هایی که قابلیت دارند، طرح‌های گلدوزی، سکه و دکمه‌دوزی انجام دهید و ضمن ایجاد تنوع و خروج از یکنواختی، هزینه خرید مجدد پرده را صرفه‌جویی کنید.
  • همیشه پرده را در آخرین مرحله کار یعنی بعد از نظافت، گردگیری، رنگ‌آمیزی و… نصب کنید.

 

مدل جدید پرده های پذیرایی

پرده های پذیرایی اصلی ترین دسته از پرده هاست که مدل جدید آن توسط کاربران گوگل و اینستاگرام و حتی بانوان سالخورده ای که با دنیای وب و تجارت آن غریبه اند به پرده سرای شیک و مدرن ما مراجعه میکنند و خواهان خرید مدل جدید پرده های پذیرایی و سایر پرده ها هستند که از نکته ای کاملا حساس و مشخصی است که پرده ها و سایر بخش های دکور شما مطابق با متد های روز دنیا باشند و از وظایف ماست که مطابق با ژورنال های جهانی و ترک که مدام آپدیت میشوند به مشتریان خود نمونه های را ارائه کنیم و از تکنیک های اصلی فروش و مشتری مداری ماست که با مدل های جدید و زیبا بهترین جلوه دکوراسیون را به شما هدیه کنیم.

 

 

نکات قابل توجه در خرید پرده پذیرایی

در انتخاب پرده پذیرایی دقت کنید که ، دیگر نیازی نیست برای روشن تر شدن خانه خود هزینه های زیادی مصرف کنید. زیرا پرده هایی به رنگ روشن نور را بیشتر جذب می کنند و در فضای خانه پخش می کنند و خانه روشن تر و بزرگ تر دیده می شود . این مورد بیشتر برای خانه های امروزی که آپارتمانی و کوچک هستند، مناسب می باشد.

برای این نوع خانه ها به هیچ وجه نباید پرده های تیره و ضخیم استفاده کنید ،زیرا اجازه ورود نور به خانه را نمی دهد و خانه ها کوچک تر دیده می شود. انتخاب مدل جدید پرده های پذیرایی تیره در بیشتر مواقع فضای خانه شما دلگیر به نظر می رساند زیرا هیچ نوری وارد فضای آن نمی شود. علاوه بر این موارد پرده های تک رنگ و ساده جذاب تر و مدرن تر از پرده های گل گلی و پر رنگ هستند.

 

 

پرده رومن شید

پرده رومن شید که با نام دیگر پرده رومی هم شناخه می شود، در واقع نام رومن از شهر رم ایتالیا گرفته شده است.
در طراحی داخلی این پرده نماد عشق و محبت می باشد.

پرده شید رومی از چند جهت برای اتاق خواب بسیار مناسب است زیرا نسبت به اغلب پرده ها بسیار ارزانتر است.
علاوه بر این در صورتی که تمایل به حفظ حریم شخصی خود دارید میتوانید به عنوان پرده زیر کار از آن استفاده کنید و یک پرده ی حریر جلوتر از آن نصب کنید.

که علاوه بر زیبایی بیشتر اتاق خواب شما به عنوان عایقی در برابر نور و صدا عمل می کند و دید بیرون از خانه را کاملا محدود می کند.

البته پرده ی شید رومی برای سایر قسمت های خانه نیز بسیار زیبا و کاربردی است. همچنین در محل کار خود میتوانید پرده ی شید رومی را متناسب با رنگ های موجود در فضا ست کرده و یک دکور ساده و شیک داشته باشید.

همان طور که می دانید هماهنگ کردن طرح پرده با مبلمان یکی از راه های جلوه بخشیدن به دکوراسیون نشیمن شماست، و باعث قشنگ تر شدن فضای خانه می شود.

و می توانید طرح پرده شید رومی خود را با پارچه رو مبلی یا کوسن خود هماهنگ کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی خود ببخشید.

علاوه بر آن این انتخاب شما می تواند ظاهر منسجم تری به فضای داخلی شما ببخشد. پرده شید ها یکی از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه ها محسوب می شود، چرا که به راحتی می توانید آن ها را برای داشتن نور مطلوب تنظیم کنید. با کمک آن ها چهره دکوراسیون داخلی خود را منحصر به فردتر تزیین کنید.

 

pardehkaraj...
ما را در سایت pardehkaraj دنبال می کنید

برچسب : پرده آماده با بهترین جنس, نویسنده : pardehkaraj pardehkaraj بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:17